Częstochowska firma Plastigo rozwija swoje możliwości i poszerza działalność handlową o nowe kraje. W październiku zadebiutuje w Czechach i Słowacji, wprowadzając na sąsiednie rynki wtryskarki marki Borche.
Plastigo jest obecne w Polsce od ponad 13 lat i z powodzeniem rozwija ofertę, dołączając do stałych elementów coraz to nowe. Silna pozycja na rodzimym rynku zaważyła na decyzji marki o rozszerzeniu zasięgu sprzedaży. W Plastigo wiemy jak ważny jest rozwój, dlatego stale sięgamy po nowe rozwiązania i realizujemy pionierskie inicjatywy. – mówi Jerzy Dądela, Dyrektor Plastigo.Szerokie spektrum zadowolonych Klientów w Polsce pozwala nam stale rozszerzać naszą działalność i współpracować efektywnie również na rynkach zagranicznych. Teraz chcielibyśmy zaoferować kompleksowe zaopatrzenie Przetwórcomna rynku Czech i Słowacji. – dodaje.
Nowy kierunek rozwoju częstochowskiej firmy wynika z realizacji strategii rozwoju marki Borche, której debiut zaplanowany jest podczas Międzynarodowych Targów Maszynowych MSV w Brnie. Plastigo zaprezentuje na stoisku wtryskarkę BS 80 jako bazę kompletnej linii produkcyjnej. Widzimy spory potencjał w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych Czech i Słowacji. – wyjaśnia Pan Dądela. Jesteśmy przekonani, że pojawienie się oferty marki Borche w tych krajach zwiększy nasze możliwości sprzedażowe, ale co równie ważne – pozwoli nam zbudować zupełnie nową gałąź naszej działalności. – podsumowuje. Cele firmy Plastigo to aktywny rozwój we wszystkich obszarach dotychczasowej i nowej działalności, ale też umocnienie pozycji na polskim rynku. Jeszcze w tym roku firma planuje kolejne inwestycje.
Zapraszamy do odwiedzenia ekspozycji Plastigo w Brnie w dniach 7-11 października 2013 - stoisko 66, hala G1. /Źródło: Plastigo/