Wśród wystawców tegorocznej edycji targów Plastpol w Kielcach już po raz kolejny znalazła się firma X-Rite Pantone, obecna na stoisku swojego partnera handlowego – firmy Reprograf. Zaprezentowała ona szereg nowych rozwiązań kontrolno-pomiarowych, znajdujących zastosowanie przy produkcji i przetwórstwie tworzyw sztucznych. Targi były też okazją do spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy X-Rite Pantone z Polski oraz zagranicy.
„Plastpol to najbardziej znane i prestiżowe targi branży tworzyw sztucznych na polskim rynku – mówi obecna przez cały ich okres Lucie Matuskova, pełniąca od niedawna funkcję menedżera sprzedaży produktów przemysłowych X-Rite Pantone na obszarze Polski – dlatego nie mogło nas tu zabraknąć. Są one znakomitym miejscem na spotkania z obecnymi klientami oraz innymi dostawcami, prezentującymi ostatnie osiągnięcia technologiczne, a popularność samej imprezy jest jednym z najważniejszych powodów naszej obecności w Kielcach. Targi Plastpol stwarzają też możliwość na pozyskanie potencjalnych klientów i rozpoczęcie nowych rozmów handlowych”.
Z myślą o zwiedzających firma X-Rite Pantone przygotowała kilka innowacyjnych rozwiązań. Mówi Lucie Matuskova: „Jednym z najchętniej oglądanych był wielokątowy spektrofotometr MA98, oferujący wyjątkowe możliwości i elastyczność w porównaniu z innymi urządzeniami, dostępnymi na rynku. Uwagę naszych gości przyciągało też bezdotykowe urządzenie, pozwalające na dokonywanie pomiarów na odległość – VS450. Stworzyliśmy je przede wszystkim z myślą o producentach farb i kosmetyków”.
Poza tym firma X-Rite Pantone promowała na targach m.in. nową linię wszechstronnych spektrofotometrów sferycznych Ci6x, rodzinę ręcznych urządzeń MA9x do mierzenia pod różnym kątem powłok i lakierów efektowych oraz SPL QC – referencyjną komorę świetlną umożliwiającą wzrokową kontrolę jakości. „Wśród odwiedzających nasze stoisko i pytających o poszczególne rozwiązania byli przede wszystkim przedstawiciele działów produkcyjnych i technicznych przedsiębiorstw z branż tworzyw sztucznych, farbiarskiej, ceramicznej a także studenci. Nie zabrakło producentów maszyn sitodrukowych czy przedstawicieli firm specjalizujących się w automatyzacji procesów wytwórczych. Większość z nich stanowili Polacy, choć na stoisku gościliśmy też osoby z zagranicy – te jednak reprezentowały głównie innych wystawców”.
Lucie Matuskova zaznacza, że większość rozmów prowadzonych na stoisku miała bardzo konkretny charakter: „Nasze doświadczenia pokazują, że kontrakty na targach podpisuje się niezwykle rzadko. Służą one raczej rozmowom z klientami, którzy oczekują – już po zakończeniu imprezy – prezentacji danego rozwiązania w warunkach produkcyjnych, w swoich zakładach. W ślad za rozmowami na targach mamy już zaaranżowanych kilka tego typu spotkań, więc wierzymy, że część z nich zakończy się wdrożeniem naszych rozwiązań”.
Poza prezentacją swoich innowacyjnych produktów, firma X-Rite Pantone przygotowała z myślą o gościach targowych dodatkową atrakcję. „Odwiedzający stoisko mogli wziąć udział w specjalnych testach na postrzeganie przez nich barw. Na zakończenie każdy otrzymywał certyfikat zawierający informację o indywidualnej percepcji kolorów. Sądząc po liczbie osób uczestniczących w testach, z pomysłem trafiliśmy w dziesiątkę” – podsumowuje Lucie Matuskova.
Wśród wystawców tegorocznej edycji targów Plastpol w Kielcach już po raz kolejny znalazła się firma X-Rite Pantone, obecna na stoisku swojego partnera handlowego – firmy Reprograf. Zaprezentowała ona szereg nowych rozwiązań kontrolno-pomiarowych, znajdujących zastosowanie przy produkcji i przetwórstwie tworzyw sztucznych. Targi były też okazją do spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy X-Rite Pantone z Polski oraz zagranicy.
„Plastpol to najbardziej znane i prestiżowe targi branży tworzyw sztucznych na polskim rynku – mówi obecna przez cały ich okres Lucie Matuskova, pełniąca od niedawna funkcję menedżera sprzedaży produktów przemysłowych X-Rite Pantone na obszarze Polski – dlatego nie mogło nas tu zabraknąć. Są one znakomitym miejscem na spotkania z obecnymi klientami oraz innymi dostawcami, prezentującymi ostatnie osiągnięcia technologiczne, a popularność samej imprezy jest jednym z najważniejszych powodów naszej obecności w Kielcach. Targi Plastpol stwarzają też możliwość na pozyskanie potencjalnych klientów i rozpoczęcie nowych rozmów handlowych”.
Z myślą o zwiedzających firma X-Rite Pantone przygotowała kilka innowacyjnych rozwiązań. Mówi Lucie Matuskova: „Jednym z najchętniej oglądanych był wielokątowy spektrofotometr MA98, oferujący wyjątkowe możliwości i elastyczność w porównaniu z innymi urządzeniami, dostępnymi na rynku. Uwagę naszych gości przyciągało też bezdotykowe urządzenie, pozwalające na dokonywanie pomiarów na odległość – VS450. Stworzyliśmy je przede wszystkim z myślą o producentach farb i kosmetyków”.
Poza tym firma X-Rite Pantone promowała na targach m.in. nową linię wszechstronnych spektrofotometrów sferycznych Ci6x, rodzinę ręcznych urządzeń MA9x do mierzenia pod różnym kątem powłok i lakierów efektowych oraz SPL QC – referencyjną komorę świetlną umożliwiającą wzrokową kontrolę jakości. „Wśród odwiedzających nasze stoisko i pytających o poszczególne rozwiązania byli przede wszystkim przedstawiciele działów produkcyjnych i technicznych przedsiębiorstw z branż tworzyw sztucznych, farbiarskiej, ceramicznej a także studenci. Nie zabrakło producentów maszyn sitodrukowych czy przedstawicieli firm specjalizujących się w automatyzacji procesów wytwórczych. Większość z nich stanowili Polacy, choć na stoisku gościliśmy też osoby z zagranicy – te jednak reprezentowały głównie innych wystawców”.
Lucie Matuskova zaznacza, że większość rozmów prowadzonych na stoisku miała bardzo konkretny charakter: „Nasze doświadczenia pokazują, że kontrakty na targach podpisuje się niezwykle rzadko. Służą one raczej rozmowom z klientami, którzy oczekują – już po zakończeniu imprezy – prezentacji danego rozwiązania w warunkach produkcyjnych, w swoich zakładach. W ślad za rozmowami na targach mamy już zaaranżowanych kilka tego typu spotkań, więc wierzymy, że część z nich zakończy się wdrożeniem naszych rozwiązań”.
Poza prezentacją swoich innowacyjnych produktów, firma X-Rite Pantone przygotowała z myślą o gościach targowych dodatkową atrakcję. „Odwiedzający stoisko mogli wziąć udział w specjalnych testach na postrzeganie przez nich barw. Na zakończenie każdy otrzymywał certyfikat zawierający informację o indywidualnej percepcji kolorów. Sądząc po liczbie osób uczestniczących w testach, z pomysłem trafiliśmy w dziesiątkę” – podsumowuje Lucie Matuskova.