Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie na kierunku informatyka (specjalizacja sieci komputerowe). Posiada bogate doświadczenie związane z marketingiem w wyszukiwarkach internetowych (pozycjonowanie oraz boksy sponsorowane, a także zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach - SERM)- pozycjoner. Od 2006 roku Kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach w Ideo Sp. z o.o, gdzie prowadził działania promocyjne dla takich firm jak Zelmer S.A. czy FFiL Śnieżka S.A.. Ponadto kierował projektami między innymi dla: Interia.pl S.A. oraz Polpharma S.A., Członek Zarządu Kongresu Public Relations. Autor wielu raportów (audytów) użyteczności oraz analiz biznesowych. Posiada certyfikat Google Advertising Professional.
Wykładowca studiów podyplomowych „Marketing w Sieci” Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.
Zakres usług eksperckich:
- pozycjonowanie stron internetowych
- wybór optymalnych fraz kluczowych
- optymalizacja witryn internetowych
- poprawa skuteczności stron internetowych
- kampanie w boksach sponsorowanych – przygotowywanie, analiza, optymalizacja
- badanie użyteczności stron WWW
- analiza statystyk i ich optymalizacja
- niszowe formy zwiększenia wartościowego ruchu na stronie internetowej