Polski producent opakowań Fach-Pak Sp. z o.o. zainwestował około 2 mln EUR w celu poszerzenia swojego zakresu produktów.
Ze względu na swoją najnowszą inwestycję, firma będzie wprowadzać nowe produkty opakowaniowe dla różnych branż, w tym sektorów przemysłowego i spożywczego.
"Ze względu na fakt, że rynek krajowy pozostaje nienasycony, a my widząc coraz większe zainteresowanie ze strony klientów zagranicznych, spodziewamy się wielkiego sukcesu tego projektu," powiedział Tomasz Budrewicz, dyrektor naczelny Fach-Pak.
Spółka Fach-Pak twierdzi, że jej portfolio produktów obejmuje palety, wiadra, okrągłe pojemniki i kontenery termoizolacyjne. Są one wykonane z różnych tworzyw sztucznych, takich jak HDPE z recyklingu i PP, PE i PUR, wynika z danych opublikowanych przez polską firmę.
Do głównych klientów Fach-Pak należą firmy Adidas, Mercedes-Benz, Bayer, Philips Lighting, Cadbury, Danone, Colgate-Palmolive i Volvo Construction Equipment.
Założone w 2002 roku, przedsiębiorstwo prowadzi zakład produkcyjny w Słupsku, w północnym regionie Polski w województwie pomorskim. Fach-Pak głównie sprzedaje swoje produkty na rynku polskim, ale również jest reprezentowane za granicą, przez dwie zagraniczne spółki zależne zlokalizowane w Niemczech i na Litwie. /Źródło: PNE/