Budowanie sieci linków bez wątpienia wpłynie na wzrost pozycji strony w wynikach wyszukiwania oraz zwiększenie odwiedzin serwisu. Tego typu działania powinny przełożyć się na poprawę wizerunku, wzrost rozpoznawalności marki oraz zaufania klientów. Dlatego też zapraszamy do zapoznania się z możliwością emisji linków sponsorowanych ulokowanych w chmurze tagów na stronie głównej serwisu. Oferujemy Państwu możliwość dowolnego (według własnych preferencji) zamieszczania słów kluczowych oraz w miarę posiadanych możliwości i dostępności wybór pozycji (zawsze pomiędzy 1-5) na której będzie wyświetlany zamieszczony link.
Kwota Netto | 3 miesiące | 6 miesięcy | 12 miesięcy |
Pozycja Nr 1 | 400,- PLN | 600,- PLN | 800,- PLN |
Pozycja Nr 2 | 300,- PLN | 450,- PLN | 600,- PLN |
Pozycja Nr 3 | 200,- PLN | 300,- PLN | 400,- PLN |
Pozycja Nr 4 | 150,- PLN | 225,- PLN | 300,- PLN |
Pozycja Nr 5 | 100,- PLN | 150,- PLN |
200,- PLN |
Jednorazowe zlecenie emisji 5 słów to dodatkowy rabat 5% od ogólnej wartości zamówienia, zamówienie minimum 10 fraz to dodatkowe 10% upustu od ogólnej wartości zamówienia.
Tag (znacznik) – w informatyce znak lub słowo kluczowe przypisane do określonego fragmentu informacji, na przykład tekstu lub pliku multimedialnego. Tagi są powszechnie stosowane w bazach danych oraz przy opisywaniu informacji tekstowej. W przypadku danych tekstowych znaczniki są stosowane do klasyfikowania fragmentów tekstu. Znaczniki, w odróżnieniu od komend programów komputerowych, są wplecione bezpośrednio w ciało informacji. Nie są one „wykonywane” i nie stanowią „poleceń”, lecz są osobną formą danych, umożliwiającą wykonywanie określonych działań na pozostałej informacji. Tagi mogą tworzyć struktury hierarchiczne oraz precyzować swoje znaczenie poprzez atrybuty. Znaczniki najczęściej są otoczone nawiasami ostrymi lub prostokątnymi. Atrybuty najczęściej określane są z pomocą nazwy oraz wartości otoczonej apostrofami lub cudzysłowami.
Tagi to także nazwy kategorii, które służą do klasyfikowania zawartości strony WWW (na przykład artykułów w serwisie lub wpisów w dzienniku). Tagowanie elementów serwisu umożliwia czytelnikowi szybki wybór interesujących go informacji. Zakres oraz proporcje używanych tagów są niekiedy przedstawiane za pomocą chmur tagów.
Chmura znaczników, też chmura tagów (ang. tag cloud) – graficzne zobrazowanie zawartości serwisu internetowego w postaci zestawu znaczników, które są zazwyczaj także linkami do odpowiedniej części tego serwisu. Najczęściej znaczniki-linki są uszeregowane alfabetycznie, natomiast wielkość i pogrubienie fontu poszczególnych znaczników–linków jest zależne od ważności lub popularności danego znacznika. Umożliwia to łatwe znalezienie danej kategorii zarówno alfabetycznie, jak i według ważności.
Link building jest niezbędnym elementem pozycjonowania stron internetowych, dlatego że czynnikiem bezpośrednio przekładającym się na jej pozycję w wynikach wyszukiwania jest liczba oraz jakość prowadzących do niej odnośników. Link building to najogólniej mówiąc pozyskiwanie łączy do strony internetowej, a pozyskiwanie linków powinno być zawsze przemyślaną strategią uwzględniającą cele sprzedażowe.
Powinny to być działania systematyczne i długoterminowe, nienastawione na natychmiastowy efekt. Sposobów na zdobycie jak największej ilości łączy prowadzących do promowanej strony jest wiele. Na wstępie należy je podzielić na linki zdobywane w darmowy sposób oraz na linki płatne. Do darmowych odnośników przede wszystkim należy zaliczyć linki prowadzące z zaplecza strony. Kolejnym sposobem jest dopisywanie witryny do katalogów stron. Przy katalogowaniu najważniejsze jest to, aby robić to ręcznie i bardzo stopniowo, gdyż masowe dopisywanie strony może nie przynieść efektów zwłaszcza w przypadku nowej witryny. Darmowym sposobem na zdobywanie łączy jest również tworzenie artykułów do tzw. presell pages czyli stron na których umieszczane są artykuły z linkami wplatanymi w treść. W tym przypadku szczególnie promuje się odnośniki prowadzące do podstron serwisu. Linki można również gromadzić poprzez ich zakup na różnych dobrze pozycjonowanych stronach. Zakupić można również artykuły sponsorowane zawierające odnośniki do pozycjonowanej strony.
Najbardziej wartościowe są linki naturalne zamieszczane przez osoby, które skorzystały z oferty firmy i pozostawiły pozytywny komentarz o firmie na forach, blogach czy serwisach społecznościowych. Istnieje kilka sposobów na zachęcenie użytkowników do aktywności i dyskusji, zdobywając dzięki temu tak pomocne linki. Aby wzbudzić zainteresowanie odbiorców należy dysponować atrakcyjną ofertą i wartościową treścią serwisu. Również ciekawa aranżacja graficzna przyciągnie użytkowników i skłoni do dyskusji.
Kolejnym sposobem jest oferowanie gratisowych produktów, mogą to być skórki, tapety, wtyczki do przeglądarek dostępne pod warunkiem zamieszczenia przez użytkownika linku do strony skąd pochodzi gadżet. Użytkownikom można również oferować różnego rodzaju kursy, tutoriale lub konkursy, porady specjalistyczne, ciekawe treści, którymi oni z kolei mogą się dzielić za pośrednictwem sieci Web 2.0. Dzięki zamieszczeniu gotowego kodu do wstawienia przez użytkownika przy prezentacji wideo można ułatwić mu „rozsiewanie” łączy do strony po sieci.